2 jaar geleden zijn we gestart met het lanceren van een steunpunt vaccinatieschade.
Tot
op heden zorgt de Nederlandse autoriteiten ervoor dat alle ingestuurde
verhalen van lotgenoten met prikschade in de doofpot blijft. De media
zorgt ervoor dat de website regelmatig geframed wordt zodra er een link
buiten telegram, Insta of X zichtbaar is. Tevens ligt wekelijks ons
emailadres eruit zodat we wekelijks opnieuw in moeten loggen. We hadden
het van te voren al ingecalculeerd door een 2e emailadres aan te maken
voor de ingestuurde verhalen. Maar goed, je moet overal aan denken.
Ingestuurde
verhalen van lotgenoten krijgen geen enkele kans voor erkenning, deuren
die na vier jaar nog steeds gesloten blijven.
Nederlanders die
zich niet hebben laten prikken, of een placebo hebben gehad worden door
Nederlandse autoriteiten onwetend gehouden. Als het aan de Nederlandse
autoriteiten ligt blijft prikschade in de doofpot en vormen wij
blijkbaar als steunpunt een enorme bedreiging. Best apart, want je
verwacht dat de Nederlandse journalistiek het werk moeten doen wat wij
nu al 2 jaar lang doen. Het naar buiten brengen rondom de gifspuiten
waar velen Nederlanders schade aan hebben overgehouden en alles zijn
kwijtgeraakt.
Op verschillende social media platforms lezen we
regelmatig in reacties over een naaste met prikschade. Blijkbaar wordt
het ons erg moeilijk gemaakt waardoor onze website niet in beeld mag
komen onder het buiten publiek. Een reden voor ons om niet op te geven
maar simpelweg door te gaan dat er na vier jaar doofpot erkenning gaat
komen voor alle slachtoffers die ons wel wisten te vinden en voor de
mensen die ons nog niet hebben gevonden.
Het enige wat wij
vragen is, deel onze website onder je eigen social media
vrienden/volgers. En maak vaccinatieschade bekend zodat meerdere
lotgenoten ons weten te vinden en persoonlijke ingestuurde verhalen een
geluid gaat krijgen.
Zie je veel gezondheidsproblemen in je werk
of binnen je eigen familie? Heb je erg veel twijfels over klachten wat
na de vaccinatie onstond? Of heb je net zoals wij het zelf van dichtbij
doorgemaakt zoals je vader of moeder, oma, opa, broer, zus,
(schoon)zoon, (schoon)dochter? Of ben je zelf getroffen door de
spuiten/boosters?
Deel onze website en laat van je horen.
Na vier jaar doofpot wordt het hoogtijd dat we ons meer gaan uitspreken en niet langer zichtbaar blijven als alleen op Telegram, X of Insta kanaal.
Forwarded from SteunpuntCVS kanaal
Geen opmerkingen:
Een reactie posten