2/04/2024

Het X account van Kuipers is leeggehaald....:

Vorige maand nam demissionair zorgminister Ernst Kuipers plotseling ontslag. Hij verliet voortijdig het kabinet omdat hij naar eigen zeggen een functie in het buitenland gaat vervullen. Voormalig nieuwslezeres Pia Dijkstra volgt hem op als minister.
Het plotse vertrek van Kuipers uit Den Haag is met veel geheimzinnigheid omgeven. In antwoord op Kamervragen zei premier de ,kloon, Rutte dat hij verder geen mededelingen heeft gedaan over de precieze functie.

 “Ooit eerder meegemaakt?” vraagt neuroloog Jan Bonte. “Minister plotseling weg. Maar dan ook meer weg dan ik ooit had kunnen wensen en meer dan ik ooit had durven dromen. Account volledig leeggemaakt. Alleen het profiel staat er nog. Ik ben benieuwd hoelang nog. Het lijkt wel of het de bedoeling is dat we Ernst zo snel mogelijk moeten vergeten.

Waarom?”

  Hij heeft nooit bestaan... . Hij is btw nog steeds vermist.

 MILITARY IS THE ONLY WAY -PICKED UP  TO GITMO

Geen opmerkingen: