Vorige maand nam demissionair zorgminister Ernst Kuipers plotseling
ontslag. Hij verliet voortijdig het kabinet omdat hij naar eigen zeggen
een functie in het buitenland gaat vervullen. Voormalig nieuwslezeres
Pia Dijkstra volgt hem op als minister.
Het plotse vertrek van Kuipers uit Den Haag is met veel geheimzinnigheid
omgeven. In antwoord op Kamervragen zei premier de ,kloon, Rutte dat hij verder
geen mededelingen heeft gedaan over de precieze functie.
“Ooit eerder meegemaakt?” vraagt neuroloog Jan Bonte. “Minister
plotseling weg. Maar dan ook meer weg dan ik ooit had kunnen wensen en
meer dan ik ooit had durven dromen. Account volledig leeggemaakt. Alleen
het profiel staat er nog. Ik ben benieuwd hoelang nog. Het lijkt wel of
het de bedoeling is dat we Ernst zo snel mogelijk moeten vergeten.
Waarom?”
Hij heeft nooit bestaan... . Hij is btw nog steeds vermist.
MILITARY IS THE ONLY WAY -PICKED UP TO GITMO
Geen opmerkingen:
Een reactie posten