2/04/2024

Dit land is wel zo gek geworden!

 

 

 

 Bericht van Jan Huzen:

"Uitdagen! Wat gewoon een demo-tour had moeten zijn, werd door de politie massaal uitgelokt. Meer dan 35 politiewagens blokkeerde de opritten van de A7. Van de grens tot aan Zuidbroek.

De demonstranten lieten zich vervolgens uitdagen om toch te proberen de A7 op te komen. Het veranderde in een kat en muisspel.

Vervolgens draaide de politie helemaal door en gingen zij zelf met 6 auto’s de grens blokkeren. Toen moest de stoet auto’s over de parking waar ook nog eens 14 politie auto’s stonden om iedereen te gaan controleren. Zelfs de vreemdelingen politie was er bij gehaald😂😂😂.

Dit land is wel zo gek geworden! Daar kun je met je verstand niet meer bij."

 

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1652411388500001&id=100011934661267&mibextid=WC7FNe

Kan een afbeelding zijn van auto, weg en de tekst 'ANWB: opritten op A7 naar Duitse grens dicht om boeren te stoppen Aangepast: 43 min geleden 1 uur geleden in BINNENLAND f SCHEEMDA De opritten bij Scheemda op de A7 zijn dicht om te voorkomen dat actievoerende boeren zondagmiddag richting de Duitse grens trekken. Dat meldt een woordvoerster van de ANWB. Volgens de zegsvrouw willen de actievoerders, bestaande uit zowel Nederlandse als Duitse boeren, de Duitse grens blokkeren.'

Geen opmerkingen: