Bericht van Jan Huzen:
"Uitdagen! Wat gewoon een demo-tour had
moeten zijn, werd door de politie massaal uitgelokt. Meer dan 35
politiewagens blokkeerde de opritten van de A7. Van de grens tot aan
Zuidbroek.
De demonstranten lieten zich vervolgens uitdagen om toch te
proberen de A7 op te komen. Het veranderde in een kat en muisspel.
Vervolgens draaide de politie helemaal door en gingen zij zelf met 6
auto’s de grens blokkeren. Toen moest de stoet auto’s over de parking
waar ook nog eens 14 politie auto’s stonden om iedereen te gaan
controleren. Zelfs de vreemdelingen politie was er bij gehaald😂😂😂.
Dit land is wel zo gek geworden! Daar kun je met je verstand niet meer bij."
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1652411388500001&id=100011934661267&mibextid=WC7FNe
Geen opmerkingen:
Een reactie posten