Hierbij een belangrijk informatie bericht die bestemd is voor die gene
die zijn of haar bedrijf wil beschermen voor wat nog komen gaat!
Er
wordt op moment een hoop rotzooi over de schutting heen gegooid
richting de landbouwsector dat ongekende problemen gaat creëren! En
al heeft gecreëerd.
Problemen zijn er om met elkaar op te
lossen! Maar wat er hieronder beschreven wordt zijn gecreëerde problemen
die niet meer op te lossen zijn volgens de aannames, berekeningen en
modellen!!!!!
Er was al een super belangrijke vergadering die gehouden wordt in Brussel over de GREEN DEAL!!!!
IEDEREEN
HEEFT filmpjes gezien van de Fransen!
De Fransen zijn op oorlogspad
richting Brussel. En dat is niet kinderachtig!!!! Eigenlijk is die rode
lijn bij ons ook al lang overschreden!!!
HET IS EROP OF ERONDER. ❗
We
hebben niks meer te verliezen! Want een lege bankrekening en afpakken
van EIGENDOMSGROND ( BUFFERSTROKEN) hebben we toch al door die
ROVERHEID!
SLUIT JE AAN IN JE EIGEN PROVINCIE GA OOK OP PAD WANNEER JULLIE JE GROEPEN GEREED HEBBEN! EN DAN GAS EROP!
HET
VERVOLG: MOCHT ER NA MORGENAVOND SLECHTE BERICHTEN ONS TOE DOEN EN NIKS
WORDEN TERUG GEDRAAID. DAN PAKKEN WE DE REGERING HETZELFDE AAN ALS DAT
DE FRANSEN HET NU DOEN❗❗❗❗❗❗
Verdere info wordt vervolgd.
WE REKENEN OP JULLIE.!!!! 🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜
Geen opmerkingen:
Een reactie posten