2/03/2024

Aan alle boeren en strijders van Nederland ❗

Hierbij een belangrijk informatie bericht die bestemd is voor die gene die zijn of haar bedrijf wil beschermen voor wat nog komen gaat!

Er wordt op moment een hoop rotzooi over de schutting heen gegooid richting de landbouwsector dat ongekende problemen gaat creëren! En al heeft gecreëerd.

Problemen zijn er om met elkaar op te lossen! Maar wat er hieronder beschreven wordt zijn gecreëerde problemen die niet meer op te lossen zijn volgens de aannames, berekeningen en modellen!!!!!

Er  was al een super belangrijke vergadering die gehouden wordt in Brussel over de GREEN DEAL!!!!

IEDEREEN HEEFT filmpjes gezien van de Fransen!
 

De Fransen zijn op oorlogspad richting Brussel. En dat is niet kinderachtig!!!! Eigenlijk is die rode lijn bij ons ook al lang overschreden!!!

HET IS EROP OF ERONDER.
We hebben niks meer te verliezen! Want een lege bankrekening en afpakken van EIGENDOMSGROND ( BUFFERSTROKEN) hebben we toch al door die ROVERHEID!

SLUIT JE AAN IN JE EIGEN PROVINCIE GA OOK OP PAD WANNEER JULLIE JE GROEPEN GEREED HEBBEN! EN DAN GAS EROP!


HET VERVOLG: MOCHT ER NA MORGENAVOND SLECHTE BERICHTEN ONS TOE DOEN EN NIKS WORDEN TERUG GEDRAAID. DAN PAKKEN WE DE REGERING HETZELFDE AAN ALS DAT DE FRANSEN HET NU DOEN

Verdere info wordt vervolgd.

WE REKENEN OP JULLIE.!!!! 🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜

Geen opmerkingen: