10/24/2023

Overdenking ..

 van een oud militair: ( en daar zit wel wat nuchtere waarheid in)


 Goeiemorgen allemaal weer

Gisteren mezelf verdiept in de kwestie Israël en de uitspraak van Q save Israël for last want dat is waar we nu in zitten dan vraag ik me af gaat het om heel Israël met de bevolking of gaat het om de Mossad en bijbehorende Khazaarse maffia dan kom ik tot de conclusie het 2e de bevolking is gewoon goed het gaat echt om de zionisten

Een normale oorlog daar was altijd in een paar dagen opgelost en klaar maar nu gaat de hele Arabische wereld zich ermee bemoeien en dat maakt het heel anders veel complexer en gaat langer duren als dagen of weken

Ook denk ik dan terug aan de uitspraak van Trump waar hij zegt dat hij in 5 maanden weer in het witte huis zit
Mijn idee is dat we op z,n minst dus nog 5 tot 6 maanden in deze shitfilm zitten sorry niet boos worden op mij volgens mij wordt dit het WWIII scare event en rode zee moment bij elkaar
Een ding wat dan wel weer mooi is dat is GOD wint dit en leid ons net als Moses hier doorheen dus hou vertrouwen en blijf positief.

 

Mijn ochtendpost is en was niet om angst aan te jagen of negatief te wezen
Het betekend tevens ook niet dat er binnen die 5 tot 6 maanden niet kan of zal gebeuren
Het betekend enkel en alleen dat we niet zomaar overgaan naar het nieuwe.

Ik blijf zeggen dat ik het volle vertrouwen heb dat wij de goede kant opgaan dus op het goede pad zitten
Hou daarom jullie positiviteit vast

Er zijn nl dingen die moeten gebeuren voordat we echt kunnen zeggen het is klaar eindelijk
Vergeet daarbij niet de bron en universum werken niet met een tijdklok
Het is echt de puntjes aan elkaar verbinden

Vergeet ook niet het moet in een keer goed gebeuren en niet half anders zit de generatie over 20 jaar in de zelfde shit als nu

BRON  - 2

 

Geen opmerkingen: