4/22/2017

Held Farid over Franse Politici: "Breng ze voor de Rechter!"

France: Farid Smahi (ex-politician of FN & ex-Muslim) makes the policy for the attack on #ChampsElysees responsible. (engl. subs)  

Ik, Farid, beschuldig alle EU regeringen. Zij paraderen op het bloed van de vermoorden! De regering is crimineel! Breng ze voor de rechter! Gesignaleerde potentiële terroristen moeten het land worden uitgezet!
 
Zíj (de politici) zijn verantwoordelijk! Geen enkele kandidaat heeft over de doden in Nice gesproken, van Bataclan, en het gaat maar door.
En gisteren hebben ze allemaal een grote mond opgezet omdat ze de moslims niet tegen de haren in willen strijken.

Alle ministers moeten voor de rechter! Van Binnenlandse Zaken, van rechts en van links. Het is een schande.
Ik beschuldig, zoals een Franse schrijver ooit zei.
Ze kwamen paraderen op het bloed van de agent die het leven verloor, en die een vrouw en kind achterliet.
Ik, Farid, beschuldig alle regeringen. Zij zijn verantwoordelijk voor al die moslims - en ik was zelf een moslim- die hun vrouwen hoofddoeken laten dragen, en die naar onze vrouwen staren. 
Waar is mevrouw Simone Veil of mevrouw Badinter om die hoofddoekenbullshit te verbieden?
Deze regeringen, deze presidenten, die de hand schudden met de Saoudi's, waar vrouwen niet eens mogen autorijden. Ze zeggen: wij zitten op het pluche van het Elysee. Het is om je dood te schamen!

Farid Smahi

De man heet Farid Smahi. Hij komt er voor de camera voor uit dat hij ooit moslim was, maar dat niet meer is. Volgens een heilige opdracht die Mohammed aan zijn volgelingen heeft gegeven moeten zij afvallige mensen als Farid vermoorden. Farid is dus hierom een dappere man, een held. Merci Farid!

Een mens kan veranderen.
Farid was actief lid van het Front National tot 2011, toen Marine Le Pen de leiding van de partij overnam van haar vader. Farid beschuldigde haar toen van islamofobie: Ik kan me niet verenigen met de islamofobie van Marine Le Pen. Marine wil Fransen tegen elkaar opzetten. 
Ik verwerp islamofobie en ik zeg tot Marine: het levert niets op, dat hebben we gezien met de resultaten van Philippe de Villiers.

















Geen opmerkingen: