3/01/2017

Video van Marine Le Pen/Front National

EEN SCHANDE ! EU  WILLEN FRANKRIJK IN DE EU DWINGEN

« J'ai besoin de Marine » | Marine 2017 

Ik wil niet langer bezwijken onder allerlei beperkingen die ze ons opleggen, de quota en de eisen, maar gewoon kunnen werken zoals mijn vader en mijn grootvader voor mij. Ik heb Marine nodig.
Ik heb alleen een klein pensioentje en ik wil niet langer een “Euro” die mijn koopkracht verzwakt. Ik heb Marine nodig.
Ik wil niet langer bang zijn als ik door bepaalde straten loop, door bepaalde wijken, of met het openbaar vervoer reis. Ik heb Marine nodig.
Ik wil een Frankrijk dat vooruit gaat, dat verenigd is, sterk en eensgezind. Ik heb Marine nodig.
Ik wil hen gelukkig zien opgroeien, in een veilig, gerespecteerd Frankrijk, trots op haar wortels en waarden. Ik heb Marine nodig.
Ik wil geen staat die me onder de belastingen laat stikken, maar een staat die me toestaat te werken, die onze economie beschermt, mijn onderneming en ons personeel. Ik heb Marine nodig.
Ik wil weer echt kunnen lesgeven, kennis overdragen en weer trots zijn op mijn vak. Ik heb Marine nodig.

Ik wil niet afhankelijk zijn van blijvende ondersteuning om het hoofd te kunnen bieden aan de internationale concurrentie. Ik wil kunnen leven van mijn vak in alle tevredenheid. Ik heb Marine nodig.

Ik wil een regering die zich vooral bezighoudt met de werkgelegenheid van de Fransen en niet in eerste instantie met immigranten. Ik heb Marine nodig.
Ik wil me inzetten voor de veiligheid van de Fransen, maar daar heb ik wel de steun van de staat bij nodig. Ik heb Marine nodig.

Ik wil geen land waar sommige mensen niet in staat zijn om de “zorg”te kunnen betalen, omdat zij daar de financiële middelen niet voor hebben. Ik heb Marine nodig.

Als ik klaar ben met mijn studie wil ik niet voor een “luizen-loontje” werken of anders naar het buitenland vertrekken. Ik wil hier mijn toekomst opbouwen. Ik heb Marine nodig.

Om weer orde op zaken te stellen in Frankrijk heb ik wel Uw steun nodig.
MARINE LE PEN . . .

In 2005 publiceerde Marine Le Pen  beelden van gruweldaden van ISIS – nu dreigt ze haar onschendbaarheid kwijt te raken.
 
screenshot_55

De rechtscommissie van het Europees Parlement heeft zich er voor uitgesproken de onschendbaarheid van de Franse presidentskandidate Marine Le Pen op te heffen – op basis van in 2015 geplaatste beelden en onderzoek met betrekking tot “verbreiding van gewelddadige beelden” op internet.
De commissie gaf daarmee gehoor aan een oproep van het Openbaar Ministerie van Nanterre bij Parijs. Dit was eind 2015 een onderzoek gestart tegen Le Pen wegens “verbreiding van gewelddadige beelden” op internet.

2017-01-maart Morgen houdt de vergadering van het Europees Parlement zich bezig met de opheffing van de onschendbaarheid van Le Pen, die volgens peilingen in de eerste ronde van de Franse presidentsverkiezingen in april de meeste stemmen zal krijgen. In de regel volgen de Europarlementariërs de stem van de commissie.

Publicatie van foto´s van de daden van de “Islamitische Staat”
Tot nu toe heeft Marine Le Pen onder verwijzing naar haar parlementaire onschendbaarheid geweigerd gehoor te geven zich te melden bij de politie in Nanterre.

De voorzitster van het Front National (FN) had in december 2015 op haar Twitter-account drie gruwelijke foto´s van slachtoffers van de jihadistische militie “Islamitische Staat” (ISIS) gepubliceerd. 
Eentje laat de het onthoofde lichaam van de in 2014 in Syrië vermoorde Amerikaanse journalist James Foley zien, een tweede een in brand gestoken gevangene in een kooi, een derde van een man die door een tank wordt overreden.
De cheffin van het Front National voorzag de foto´s van de zin: “DAT is de ISIS.” 
Ze reageerde daarmee op uitlatingen van de bekende journalist Jean-Jacques Bourdin, die ze ervan beschuldigde een parallel getrokken te hebben tussen haar partij en de ISIS-militie.

Bron: www.epochtimes.de

Of het nou in Nederland is , of in Frankrijk, de waarheid mogen de kiezers ABSOLUUT niet weten, om dat links HEEL goed weet als de WAARHEID bekent word bij de bevolking, dat links de macht dan KWIJT is!! 
Vandaar deze wanhoopsactie”s van de regering om op deze wijze le Pen en Wilders de mond te snoeren , en om alles wat wij MOETEN weten , onder de pet gehouden wordt!! Women Defend Yourselves!!

Het einde is nabij , zeker als het aan Le Pen ligt.

 

Geen opmerkingen: