12/29/2016

EU geeft MILJARDEN belastinggeld voor Kuch..corruptiebestrijding

Voor de  NL belastingbetaler  

Politici in Oekraïne dol op Rolex en Cartier.

De EU geeft de komende vier jaar 104 miljoen euro aan het Bestuur van Oekraïne/
Het geld maakt deel uit van een eerder afgesproken pakket van 300 miljoen voor onder meer.. Kuch... corruptiebestrijding .


De vrienden van Mark Rutte bestieren een bandietenland dat sinds de door het Westen aangewakkerde Maidan revolutie alleen maar verder in ellende is afgegleden .
Het ene schandaal na de andere zelfverrijking. Zelfs onze Staatsomroep kon niet om de übercorruptie in Oekraïne heen en berichtte noodgedwongen over de Rolexen en Cartiers plus het ticket van 1.3 miljoen euro voor een ruimtevlucht van de burgemeester van Dnipro.

 Tijdens de derde zogenoemde associatieraad werden maandag in Brussel ook akkoorden ondertekend over samenwerkingsprogramma’s met EU-buurlanden van Oekraïne ter waarde van 365 miljoen euro. Daarnaast kwam er groen licht voor 600 miljoen aan nieuwe leningen van de Europese Investeringsbank.

Vrije media in het 'naar de democratische EU gerichte land' worden van Kiev  tot zwijgen bezuinigd.

Visumvrijstelling voor de 45 miljoen Oekraïners die naar de EU willen reizen, zit er belastingbetalersnel’’ aan te komen, besloot Mogherini.
Maar uiteindelijk gaat het  gewoon om schaliegas, landsbelang dikke baantjes in Brussel van zelfimportante mensen die geen macht willen afstaan.

Als je de Ukrainsche grens passeert zie je dat  het daar vol hangt met verklaringen dat corruptie verboden is en streng wordt bestraft. 
Tsja: EU stort miljarden in Oekraïens-Cypriotische witwasbank op de British Virgin Islands


LET OP WAT JE STEMT. 
STEM JE UIT DE EU WAANZIN.
 
Advocaat Theo Hiddema staat op plek twee van de kandidatenlijst van Forum voor Democratie, de partij van Thierry Baudet.

De strafpleiter legt uit waarom hij de politiek in wil. 'Wellicht is ons Forum een reddingsboei voor mensen die niet op de PVV durven stemmen.'

Waarom beoogt u een carrière in de politiek?

'Waarom? Ten diepste komt dat natuurlijk voort uit de wens om je te uiten, een menselijke hebbelijkheid die bij mij wat meer naar buiten komt. Daarom ben ik ook strafpleiter geworden. Ik heb me in mijn werkzame leven altijd georiënteerd op de politiek in die zin dat ik het met belangstelling gadesloeg. 
Zo kwam ik op het pad van Thierry Baudet. Die verzorgt nogal wat lezingen voor geïnteresseerden, en dat al maanden lang. Zijn ambitie en toewijding sprak mij wel aan. Het is een zeer gedreven man. 
De locaties waarin die sessies zich voltrokken - daar kwamen dan economen en financieel experts, het ging dan over de euro, over staatsrechtelijke akkefietjes - die oogden heel serieus. Er heerste een prettige stemming.'

Baudet was een van de gezichten van GeenPeil. Zijn GeenPeil-collega's hopen via andere partijen ook in de Kamer te komen. Hadden zij hun krachten niet beter kunnen bundelen?

'Dat weet ik niet. Als een rechts standpunt uit meerdere hoeken en gaten komt, wordt het ook wat acceptabeler voor de kiezers. Dan is het niet meer Wilders die weer wat zegt. Ik vind dat op zich niet erg.

Heeft u nog lang nagepraat met Baudet gistermiddag?

'Nee, toen ik mijn handtekening had gezet was hij als de sodemieter weer de deur uit. Toen was de buit binnen, haha. Nee, hij had een deadline, volgens mij moeten vandaag die lijsten binnen zijn.'

Kijkt u uit naar de samenwerking met hem?

'Ik ken hem nu wel een beetje. Ik heb kunnen merken dat er niet alleen rechtse onderbuiken bestaan, maar ook terdege linkse onderbuiken. Vanuit die onderbuik is hij bejegend op een manier die mij totaal niet zint. Hij wordt neergezet als een narcist, een ijdeltuit, een pronkzuchtig type. Als ik iemand heb gezien die zonder eigenbelang zichzelf heeft ingezet, dan is hij dat wel. Dus er moet een geweldige behoefte zijn om het landsbelang te dienen bij de heer Baudet. En bovendien kan hij leuk pianospelen, dat zegt ook iets over iemands fijngevoeligheid en karakter.'

Hij heeft u een serenade gebracht op de piano?

'Hij kan goed pianospelen. 
Dat wordt hem nu ook nagedragen omdat hij op de omslag van een boek in liggende pose op de piano staat afgebeeld. Dan ben je dus een narcist vanuit de linkse onderbuik.'

Enige ijdelheid durf ik wel in die foto te bespeuren.
'Hij kan het zich permitteren. Hij ziet er smakelijk uit. Van het een komt dan ook het ander.
Mensen die zich nauwelijks in het openbaar kunnen vertonen vanwege allemaal rare gebreken moeten niet op zo'n piano gaan poseren natuurlijk. Dat kan hij wel. Ik vind het een prettig mens.'

U prijst zijn onbaatzuchtigheid. Hoe uit die zich? 

'Zijn drive, zijn toewijding, zijn ambitie, hoe hij mensen mobiliseert, en ze een beetje najaagt om naar zijn bijeenkomsten te komen, te doneren, je in te zetten met pamfletten. 
 Af en toe krijg je dan hele schrijfsels over wat het Forum niet zint aangaande ontwikkelingen in de politiek. Hij is constant bezig. Dus het is een vurig mens. Dat heeft alles te maken met je karakter en niks te maken met de gedachte 'nou, als ik in de politiek beland dan ben ik binnen'.

'Wij zijn geen carrièrepolitici. Daar kun je bij andere partijen heel anders naar kijken. Daar hebben ze partijdiscipline, coalitiebelangen, daar zit allemaal heel stil volk op de achterbanken, mensen die niemand kent. Mond houden, meestemmen, en dan worden ze burgemeester van een middelbare stad of komen in een adviesraad. Daar gaan we ook zeker wat aan doen.'











Geen opmerkingen: